Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Nori - 4 januari 2010 21:06

Idag har jag försökt att lista och överlämna allt jobb jag lämnar efter mig. Usch, blev stressad av det. Både för att jag ville att det skulle gå fort, att jag skulle hinna klart och för att inte ville glömma nåt. Jag blev nästan klar, men det har inte riktigt "släppt" ännu, är lite spänd i axlar och så jag känner jag att jag inte har släppt arbetet mentalt ännu.


Jag hoppas att det blir bättre imorgon när jag ska göra klart det sista. All stress märktes direkt på antalet sammandragningar, det var faktiskt intressant att upptäcka det. Har försökt att slappna av ikväll så att jag ska få en så bra natt som möjligt.


Läste även i en förlossningsbok ikväll och försökte förmedla till J hur viktigt jag tycker att det är att han också är påläst och att han vet vad jag vill, då jag känner mig osäker på om jag kommer att kunna förmedla detta om jag är väldigt smärtpåverkad. Jag har ju ingen aning om hur jag kommer att reagera, det är mest det som skrämmer mig. Typiskt en som gillar att ha kontroll antar jag? Men frågan är hur jag ska hantera det?


33+6 idag.

Ovido - Quiz & Flashcards