Direktlänk till inlägg 4 juni 2011

Varm och mjuk

Av Nori - 4 juni 2011 20:00

Vilken dag vi har haft idag jag och lilla J. Jag är helt slut och kommer att gå och lägga mig senast klockan 21 för att orka med morgondagen. Han har varit snäll och go hela dagen och vi har bara haft några incidenter. Som när han klättrader över ryggstödet på kökssoffan och ramlade ner och när jag bråkat på honom för att han varit hårthänt med katten. Annars har vi lekt och läst en massa böcker. Hos snälla grannen fick han hjälpa till och gräva i rabatterna och leka med vattenslangen.


Både vilan på förmiddagen och eftermiddagen gick hur bra som helst. Inget bus och stök, utan lilla J låg och fingrade på sin kanin och pratade lite innan han somnade. Tänk om alla läggningar kunde fortsätta att vara så! Då är det riktigt mysigt att sitta bredvid och invänta sömnen.

 
 
E

E

4 juni 2011 20:42

Mysigt! <3

http://ettlitetrum.blogspot.com

 
Linda

Linda

5 juni 2011 19:28

Åh, sådana dagar är verkligen toppen! Balsam för mammasjälen nästan, ha ha!

http://underbargava.blogg.se

 
frida

frida

5 juni 2011 21:18

Härlig dag! Känner du dig lite mer utvilad? Hoppas, för din skull. Skönt med en förlortad arbetsvecka iaf!

http://militarmamman.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nori - 20 april 2012 13:17

Tack och lov så kändes livet som vanligt igen efter en vanlig natts sömn. Det är konstigt att det går att tappa livsglädjen så lätt. Det gör mig lite nervös inför bebisens ankomst. Jag hoppas jag får en hög dos av pigghetshormoner vid förlossningen! ...

Av Nori - 18 april 2012 13:24

Har fått fler kommentarer om att jag verkar må bättre i den här graviditeten. Det gör att jag inte oroar mig (lika mycket) för vikten längre. Redan 26+6.   Men idag, nä, idag är en hemsk dag. Tårarna rinner av trötthet. Lilla J vaknade tre gånger...

Av Nori - 2 april 2012 18:17

Är hängig igen efter ytterligare en ny förkylning. Jag är jäkligt less just nu. Måtte förkylningssäsongen sluta nu!   Annars är jag fortsatta sjukskriven 25 procent. Sammandragningarna har minskat, jag vaknar inte längre av smärtsamma sammandragn...

Av Nori - 25 mars 2012 12:43

Vi har intensifierat husletandet de sista veckorna. Att det ska vara så himla svårt att hitta ett större hus? Det är alltid något som vi inte gillar. I onsdags så tittade vi på ett hus som vi älskade både tomten och planlösningen på. Besiktningen vis...

Av Nori - 23 februari 2012 09:06

Hej vad tiden går. Om en vecka är det halvtid! Jag börjar faktiskt tro att jag kommer att slippa hemska sammandragningar som gör att jag måste vara sjukskriven. I förra graviditeten var jag nämligen redan sjukskriven och beordrad vila, vila, vila vid...

Skapa flashcards