Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Nori - 1 januari 2010 11:23

Just nu känner jag mig lättad och glad över att Nyårsafton är över och att det är 2010. Då är det en dag närmare lill*ns verkliga BF den 15 februari. Men jag har pratat med h*n på morgonen och sagt att det är ok att komma den 15 januari, även om h*n gärna får stanna i magen ytterligare en månad.


Jag väcktes i morse av reglebundna sammandragningar var femte minut som alla gjorde ont och där värken låg kvar i ländryggen en stund efter att magen slappnat av. Som tur var så släppte det och nu känns det mer som igår.


Under hela dagen och kvällen igår hade jag mellan fem och åtta värkar per timme, där mindre än hälften var smärtsamma.


Förkylningen har börjat släppa lite känns det som. Jag är inte lika dåsig och slö i kroppen, men däremot är snuvan och tätheten i bihålor kvar. Jag hoppas att det också ger med sig snart.


33+3 idag.

Ovido - Quiz & Flashcards