Alla inlägg den 22 september 2009

Av Nori - 22 september 2009 18:20

Fy fan, dagen har inte varit rolig. Om jag ska vara riktigt ärlig så hade magen (och därmed jag) fått nog efter 2,5-3 timmar. Vilade 30 min på lunchen och orkade sedan med en knapp timme till. Men mötet var inte slut förrän drygt en timme efter det. Usch! Magen kändes ungefär likadan som den gjorde förra måndagen när jag på uppmaning av barnmorskan tog taxi hem från jobbet.


Har vilat sedan jag kom hem, men sammandragningarna har inte minskat alls. Kan konstatera att det helt enkelt blev för jobbigt idag. Ganska irriterande att märka det, med tanke på att jag endast deltog i ett möte, sittande dessutom.


Imorgon ska jag vara hemma och jobba det jag orkar. Liggandes.

Av Nori - 22 september 2009 08:07

I går kväll lugnade inte sammandragningarna ned sig som de brukade, utan fortsatte med samma intensitiet som under eftermiddagen. Har sovit crappy för jag har vaknat ofta. Nu på morgonen har jag också haft sammandragningar, och då brukar det ju vara lugnt, så det känns som om kroppen ligger ett par timmar före "normal" tid.


Får se hur det går att jobba idag. Jag bävar faktiskt lite.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards