Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Nori - 1 maj 2010 20:59

Idag är tredje dagen som jag äter mjölkprotein, i form av pizzarester från i onsdags och en pastasås med kyckling och cremé fraiche. Sen har jag ätit mitt favoritgodis som är Daim och Polly.


Baby J har skrikit mer än vanligt idag och han har kräkts en hel massa efter måltiderna och nästan ända fram till nästa amningsstund. Han har inte verkat vara helt nöjd alltså. Min känsla är att det är på grund av mjölken, men hur kan jag vara säker? Han kanske bara har en allmänt dålig och skrikig dag (den värsta på flera veckor)? Känner mig dock inte så hoppfull...


J tycker att jag ska äta mjölkprodukter i morgon också för att se om det blir värre eller bättre men jag känner mig så taskig som kanske gör så att baby J får än mer ont i magen. Och samtidigt så vill jag ju veta, är det mjölk som strular eller inte?


Bekymmer, bekymmer.


Jag ska sova på saken så får jag se hur jag gör imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards