Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Nori - 23 mars 2010 15:07

Sitter med baby J i sjalen och väntar på att han ska vakna. Han har sovit över sin normala mattid med en timme. Känns lite märkligt. Jag borde väl plocka ur diskmaskinen, starta en tvättmaskin, plocka bort från bordet eller utföra nån annan hushållssyssla, men det är faktiskt rätt så skönt att sitta på rumpan och vänta. Att ha lite tråkigt.


Kvällen och natten var lite jobbig, baby J hade mycket gaser så han levde om en del. Inte lika mycket som under de patenterade skrikfesterna men tillräckligt för att jag behövde söva honom hela tiden och inte kunde sova själv.


Jag testade äta kakao igår - bakade en chokladkaka, så jag vet inte om det var den som skapade gaserna eller om det bara var en sån dag. Baby J bajsade för första gången på tolv dagar så det kan ju ha hängt ihop med det.


Har ätit kakao idag också - hittade en mjölkfri chokladkaka på Ica när jag gick förbi. Den smakade ok, så jag får nöja mig med den till dess jag får äta mjölkprotein igen.


Jag måste komma ihåg och fråga på BVC om jag måste äta något kosttillskott nu när jag uteslutit mjölkprodukterna helt.


Ovido - Quiz & Flashcards