Alla inlägg den 4 december 2011

Av Nori - 4 december 2011 20:02

Jag längtar till imorgon. Det är en nervös längtan.


Jag har haft lite blodblandade flytningar under veckan, så att få gå på ett vul imorgon känns bra. Jag vill veta att det ser bra ut där inne. Och fasan är ju att det inte gör det. Men hellre veta än att inte veta.


Helgen har varit så himla seg. Jag är trött, trött och trött. Jag vet inte om det beror på en tung jobbarvecka eller om jag är gravidtrött, men det är ingen energi hos mig just nu. Inte för fem öre. Jobbet känns urtråkigt fastän jag varit hemma och vabbat mycket så att det egentligen borde kännas kul. Det känns bara för mycket, jag behöver energin till mig själv och inte till 35 medarbetare och en massa jobb för ledningsgruppen och budgetar och verksamhetplaneringar och lönekriterier.


Om jag är så långt gången som jag hoppas så borde jag sluta må illa i början av januari. Längtar till det också!




Skapa flashcards