Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Nori - 20 maj 2011 19:45

Idag har jag varit föräldraledig hela dagen med lilla J. Det var härligt, ända fram till klockan halv fem för då hade jag ingen ork och energi kvar. Sista 50 minuterna innan J kom hem var lite slitsamma.


Men för att summera så har vi haft det både roligt och mysigt idag.


På sömnfronten en gnutta nytt. Lilla J har i alla fall hoppat över uppvaket klockan 22-23 sista tre nätterna och sovit till klockan 00-01 innan han har sovit med mig. Så några timmars ostörd sömn har jag i alla fall fått.


Vi har fått dagisplats i höst också, tyvärr inte vårat förstaval så vi måste åka en liten omväg på tio minuter för att hämta och lämna, men det är i alla all inte helt i andra delen av staden. Skönt det!


Vi har kunnat plocka bort ett mål välling också, lilla J äter numer ett mellanmål och lunch och middag. Samma ingredienser som tidigare, inga nyheter där. Nu äter han välling till frukost, kvällsmål och mellanmål på eftermiddagen.


Nu längtar jag så efter att få gå och sova, men jag ska försöka hålla mig vaken till klockan 21. I morgon är det sovmorgon!

Mage · Sömn
Skapa flashcards