Alla inlägg den 26 april 2011

Av Nori - 26 april 2011 20:15

Idag försöker jag bota huvudvärken med choklad och Coca Cola. Än har det inte funkat men det är ganska gott under tiden.


Här är läget ganska likadant. Lilla J sover oroligt och vill helst sova på mig. I natt hade han lite ont i magen på morgonkvisten, mellan fyra och fem nånting. Jag var själv lite dimmig av trötthet så jag registrerade inte så bra. Men de andra nätterna har han inte haft ont i magen, utan bara velat ligga nära.


Just nu håller jag tummarna för att han sover längre än till halv tolv så att jag får några timmar ostörd sömn innan plåstret kommer. Om han låg precis som ett plåster så skulle det nog gå bra, men han vrider sig ju som en mask så jag vaknar hela tiden. Ett stilla plåster, det blir min andra önskan!


På jobbet går det trögt. Det är mycket tid som går åt att göra ingenting. Jag skäms, men kommer inte till skott. En chef som slackar och sitter och funderar och surfar på arbetstid. Gud så pinsamt! Jag hoppas att jag får tillbaka lite energi snart och att det lossnar. Fick i alla fall tummen ur och bokade lite möten innan jag gick idag, och då händer det oundvikligen saker. På mötena alltså. Och innan, eftersom jag hatar att vara oförberedd. 

Gaser · Jobb · Mage · Sömn
Ovido - Quiz & Flashcards