Alla inlägg den 23 april 2011

Av Nori - 23 april 2011 19:09

Två nätter utan magknip nu. Härligt att slippa känna sig så hjälplös när lilla J har ont. Han envisas dock fortfarande med att vilja "plåstersova" på mig. Jag förstår att han söker trygghet och närhet men jag hoppas att han kommer att vilja sova själv snart igen.


Idag har vi varit och lekt i lekparken hela eftermiddagen. Mycket av tiden ägnade jag och J åt att jaga och bära tillbaka lilla J som inte tyckte att lekparkens storlek var tillfredsställande. Han ville helst röra sig över ett mycket större område.


Det är inte att tänka på att försöka göra någonting i trädgården när man är ute med lilla J heller. Tittar man bort i två sekunder så springer han redan nedför gatan. Upptäckslustan är det inget fel på, även om jag tycker att han ibland skulle kunna sitta och leka med kottar eller gräva med spaden en stund. Älskade unge!

Mage · Sömn
Ovido - Quiz & Flashcards