Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Tröttsamt

Av Nori - 20 april 2011 20:47

Nä det är slitigt nu. Lilla J sover riktigt illa igen. Han vaknar sådär tio gånger per natt och jag är trött och seg. Och illamående med huvudvärk, gissningsvis på grund av sömnbristen.


Dumma magknip försvinn!

Mage · Sömn
 
 
Frida

Frida

20 april 2011 21:48

Jag förstår dig till fullo att du blir grinfärdig av avundsjuka när du läser om föräldrar som får sova hela nätter!
Jag var inne på din blogg precis innan jag fick kommentaren från dig och kände när jag läste dina inlägg, att jag inte kunde kommentera. Vad skulle jag skriva liksom? Nästan så man känner sig dum för att man får ha det så bra och jag tänkte verkligen att jag inte förstår hur nu orkar, hur ni står ut och hur ni öht överlever? Hur ni håller ihop som familj... Bara det?
Önskar att jag kunde ge er några av våra nätter. Det skulle ju ni behöva, såklart! Ni är så tappra som kämpar på! (man måste ju, jag förstår) All heder till er! Kram

http://militarmamman.wordpress.com

 
Eleonore

Eleonore

20 april 2011 21:57

Snart kommer dina nätter utan störning tror jag.

http://Www.Keeta.se

 
Linda

Linda

21 april 2011 10:51

Fy för denna magknip! Önskar jag kunde trolla för er :-( Här är det bara magknip på dag/kväll numer men sällan på nätterna såpass att han vaknar. Usch... lider med er. :-(

http://underbargava.blogg.se

 
mamahealth

mamahealth

21 april 2011 15:40

Tänker på er!

http://mamahealth.wordpress.com

 
Nori

Nori

23 april 2011 19:17

Frida - Som du säger, man orkar för att det inte finns något alternativ. Och det är också precis som du skriver förhållandet som får stå tillbaka. Ingen av oss orkar med det också, föräldraskapet tar all kraft just nu.

Och tack alla för era tankar, det värmer!

http://nori.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nori - 20 april 2012 13:17

Tack och lov så kändes livet som vanligt igen efter en vanlig natts sömn. Det är konstigt att det går att tappa livsglädjen så lätt. Det gör mig lite nervös inför bebisens ankomst. Jag hoppas jag får en hög dos av pigghetshormoner vid förlossningen! ...

Av Nori - 18 april 2012 13:24

Har fått fler kommentarer om att jag verkar må bättre i den här graviditeten. Det gör att jag inte oroar mig (lika mycket) för vikten längre. Redan 26+6.   Men idag, nä, idag är en hemsk dag. Tårarna rinner av trötthet. Lilla J vaknade tre gånger...

Av Nori - 2 april 2012 18:17

Är hängig igen efter ytterligare en ny förkylning. Jag är jäkligt less just nu. Måtte förkylningssäsongen sluta nu!   Annars är jag fortsatta sjukskriven 25 procent. Sammandragningarna har minskat, jag vaknar inte längre av smärtsamma sammandragn...

Av Nori - 25 mars 2012 12:43

Vi har intensifierat husletandet de sista veckorna. Att det ska vara så himla svårt att hitta ett större hus? Det är alltid något som vi inte gillar. I onsdags så tittade vi på ett hus som vi älskade både tomten och planlösningen på. Besiktningen vis...

Av Nori - 23 februari 2012 09:06

Hej vad tiden går. Om en vecka är det halvtid! Jag börjar faktiskt tro att jag kommer att slippa hemska sammandragningar som gör att jag måste vara sjukskriven. I förra graviditeten var jag nämligen redan sjukskriven och beordrad vila, vila, vila vid...

Ovido - Quiz & Flashcards