Alla inlägg den 2 april 2011

Av Nori - 2 april 2011 15:57

Nu har lilla J sovit till klockan 04:30 igen! Och den senaste 1,5 veckan har han vaknat mellan 2-3 ggr per natt. Nu måste det väl ändå vara på riktigt? Jag hoppas det...


Idag sov jag väldigt länge, nästan hela förmiddagen. Riktigt skönt, så nu hoppas jag att jag sovit bort det sista lilla viruset. Efter att lilla J hade ätit lunch åkte vi in till stan och handlade en cykelhjälm till honom.


Själva hjälmprovningen gick snabbt och bra, rabatt fick vi också. Men vi blev kvar i affären rätt länge för lilla J tyckte att det var jättekul att springa omkring och upptäcka och leka med innebandyklubborna. Det var en fröjd att se honom! Jag är glad att vi inte hade bråttom så vi fick tid att uppleva hans glädje.


Än vet vi inte om J fått nytt jobb eller inte. Företaget pratade med hans referenser i fredags och berättade då att de valde mellan J och en annan kandidat. Hoppas, hoppas, hoppas...

Ovido - Quiz & Flashcards