Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Sjukor härjar

Av Nori - 24 mars 2011 09:52

Åh, ynk, ynk, ynk. Det är så synd om mig. Mensvärk, magsjuka, feber, huvudvärk, halsont och ledvärk - sådär så man inte kan ligga stilla utan måste röra sig hela tiden. Ja, så har mina senaste 2,5 dygn sett ut.


Idag så verkar magen ha stoppat upp i alla fall, nu kvarstår bara halsontet, huvudvärken och att försiktigt, försiktigt börja äta. Har precis druckit ett glas nyponsoppa och det verkar gå bra.


Uhh, så jag hade glömt bort hur det var att vara sjuk på riktigt. Jag glömmer gärna bort det igen.

 
 
emve

emve

24 mars 2011 09:58

usch vad jobbigt! Krya på dig!

http://inspirerat.blogspot.com

 
E

E

24 mars 2011 10:23

Krya på dig!!

http://ettlitetrum.blogspot.com

 
Linda

Linda

24 mars 2011 15:06

Krya på dig! Elände med dessa baciller!

http://underbargava.blogg.se

 
Sara

Sara

24 mars 2011 18:37

Så jobbigt med en massa sjukdomar på samma gång, men samtidigt kanske det är skönt att göra bort allt på en gång för att sen få vara frisk.

Jo du har rätt i att bebisar inte rör sig så mycket, men våran lilla tjej har lite svårt att bara sitta i vagnen utan hon vill gärna sitta med oss och vara med när vi tex grillar så då vill jag inte att hon ska frysa. Ett par fleece byxor borde väl i alla fall vara obligatoriskt att ha i deras klädsortiment.

Vad irriterande att det inte går att hitta en bra overall till eran son, alla barn har inte stora storlekar.

http://www.lillaunderbarn.blogg.se

 
Lilla Mysan

Lilla Mysan

24 mars 2011 21:41

Men usch, stackare! Krya på dig!

http://lillamysan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nori - 20 april 2012 13:17

Tack och lov så kändes livet som vanligt igen efter en vanlig natts sömn. Det är konstigt att det går att tappa livsglädjen så lätt. Det gör mig lite nervös inför bebisens ankomst. Jag hoppas jag får en hög dos av pigghetshormoner vid förlossningen! ...

Av Nori - 18 april 2012 13:24

Har fått fler kommentarer om att jag verkar må bättre i den här graviditeten. Det gör att jag inte oroar mig (lika mycket) för vikten längre. Redan 26+6.   Men idag, nä, idag är en hemsk dag. Tårarna rinner av trötthet. Lilla J vaknade tre gånger...

Av Nori - 2 april 2012 18:17

Är hängig igen efter ytterligare en ny förkylning. Jag är jäkligt less just nu. Måtte förkylningssäsongen sluta nu!   Annars är jag fortsatta sjukskriven 25 procent. Sammandragningarna har minskat, jag vaknar inte längre av smärtsamma sammandragn...

Av Nori - 25 mars 2012 12:43

Vi har intensifierat husletandet de sista veckorna. Att det ska vara så himla svårt att hitta ett större hus? Det är alltid något som vi inte gillar. I onsdags så tittade vi på ett hus som vi älskade både tomten och planlösningen på. Besiktningen vis...

Av Nori - 23 februari 2012 09:06

Hej vad tiden går. Om en vecka är det halvtid! Jag börjar faktiskt tro att jag kommer att slippa hemska sammandragningar som gör att jag måste vara sjukskriven. I förra graviditeten var jag nämligen redan sjukskriven och beordrad vila, vila, vila vid...

Ovido - Quiz & Flashcards