Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Nori - 10 mars 2011 19:39

Idag har min mamma och pappa hållit lilla J sällskap en stund på eftermiddagen. Jag var ju på jobbet som vanligt och J hade ett möte med sin samtalskontakt på psykiatrin.


Jag och J hade följe hem och sedan fick vi möjligheten att bjuda mina föräldrar på mat. Det är inte ofta! Vi äter hos dem nästan en gång i veckan och de äter hos oss en gång i halvåret kanske. God hemgjord pizza blev det.


Sen frågade de om de fick låna lilla J från lördag till söndag. Det skyndade vi oss att tacka ja till. Det är så underbart, jag kommer att få sova en hel natt i helgen. Lycka! Lycka! Sen tyckte de att vi skulle hämta honom efter att ätit brunch på söndag. Det passar mig väldigt bra.


Nu pågår överläggningarna för fullt här hemma om vad vi ska hitta på för någonting på vår barnfria kväll...

Ovido - Quiz & Flashcards