Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Nori - 6 mars 2011 21:08

I helgen har jag gjort någonting som jag inte gjort på ett halvår. Jag har läst en bok! Det var en underbar känsla att sitta uppkrupen i soffhörnet och vara avskärmad från resten av världen och verkligen njuta av läsa.


Jag blev så glad över att jag orkade koncentrera mig och stannade därför uppe lite väl länge i går kväll, men det kändes så fjuttigt att lämna 80 sidor till i dag.


Nu tänker jag inte vänta lika länge innan jag läser nästa bok!


Ett annat projekt som jag har försökt komma igång med i flera månader är att träna lite core, yoga eller pilates. Min stackars kropp behöver lite grundstyrka igen eftersom jag var immobiliserad under graviditeten. Innan jag blev gravid var jag riktigt bra tränad, så tränad som jag inte varit sedan gymnasietiden. Och tur var väl kanske det nu när graviditeten blev som den blev.


I veckan som kommer ska jag träna minst två pass. Det måste gå.


Och så ser jag fram emot en pubkväll med bästa vänninan på fredag. Det ska bli så kul!

Ovido - Quiz & Flashcards