Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Nori - 29 januari 2011 21:29

Idag har lilla J firat sin födelsedag med far- och morföräldrar. Givetvis blev det en hel del presenter. Papperet och kartongerna var roliga ganska länge innan han kom på att det var härligt att åka bobby-car. Att vara i centrum var också himla fint tyckte lilla J. Alltid var det nån som tittade och pratade, tänk att aldrig behöva be om uppmärksamhet!


Jag fyndade barnböcker för en krona styck och en verktygslåda i plast full med verktyg, ett par röda byxor i storlek 74 och en sandkake-form, allt för det fashionabla priset 62 kronor. Ett lyckat köp och jag kände mig glad när jag körde hem. 


Nu sitter jag och gruvar mig inför natten. Igår sov jag totalt 1,5 timmar fram till kl. 06, sen ville lilla J stiga upp. Då fick J ta över och jag fick sova ett par timmar innan jag behövde kliva upp för att fixa i ordning lunchen vi skulle bjuda gästerna på.


Jag gruvar mig lite inför natten, det verkar bli en vakna-varje-timme-natt. I alla fall så har kvällen varit så sedan läggningen. Nästan så det känns bättre att inte sova alls.

Skapa flashcards