Alla inlägg den 4 december 2010

Av Nori - 4 december 2010 10:23

Torsdag natt sov jag en hel natt, nästan 11 timmar, och jag kände mig som en ny människa. I natt sov jag som vanligt, dvs med ett flertal uppvak och idag känner jag mig som jag brukar. Men jag fick i varje fall uppleva en dag när jag kände mig pigg och stark! Så nu kommer jag ihåg hur det känns. Jag hoppas att det inte dröjer lika länge till nästa gång...


Vi träffade en läkare i veckan som tyckte att vi skulle "börja om". Så nu äter baby J bara sin Pepti Junior ersättning och ska göra det i nån vecka. Sedan ska vi med hjälp av dietist göra en ny matintroduktion. Det ska bli intressant att se hur det går. Under tiden som vi väntar på introduktionen ska jag njuta, för baby J sover bättre utan mat i magen, om än han har kvar en del kvar innan jag skulle säga att han sover bra.

Mage · Sömn
Ovido - Quiz & Flashcards