Alla inlägg den 23 november 2010

Av Nori - 23 november 2010 19:39

Igår kände jag mig pigg och alert. Idag är jag lika hopplöst sliten igen. En enda natt med det vanliga vakna-minst-en-gång-i-timmen så rasar jag ned på botten igen. Jag har så svårt att orka vara positiv när jag är trött. Det blir mest gnäll och orostankar som tar plats.


Vi har ändå varit och lekt lite på Leklandet. Som tur är så går ju småttingar under 1 år in gratis. Det var ett helt gäng mammor och barn som brukar vara på öppna förskolan där, så det var riktigt trevligt. Vi träffade även på en liten kille som var knappt 1,5 år och herregud vilken fart han hade, han sprang ju omkring! Tänk att min lilla sparv kommer vara sån! Snart!

Av Nori - 23 november 2010 10:20

Jag har bytt e-postadress då hotmail bara strulade.

Nya adressen är: norisblogg [at] gmail.com

Ovido - Quiz & Flashcards