Alla inlägg den 7 oktober 2010

Av Nori - 7 oktober 2010 13:28

Jag är så irriterad just nu. Jag hade en telefontid med en läkare från barnkliniken kl 11:45. Min mamma var här idag igen och jag sov gott fram till kl. 11:30. Då kollade jag min mobil och han hade ringt kl. 11:15 och lämnat meddelande på svararen att han inte kunde ringa senare, varken idag eller imorgon utan "nästa vecka".


Jaha, nästa vecka, när då? Nästa torsdag eller? Jag blir så ledsen och besviken. Vi är uppe i den dos av Movicol som rekommenderades. Jag vill ju så klart veta hur vi ska gå vidare, får vi öka? Det enda vi får göra är vänta och vänta. Jag har ju väntat sedan vi började med smakisar. Försökt ett par dagar, sedan väntat, försökt och väntat, försökt och väntat.


Med nuvarande dos Movicol kan baby J äta 1,5 matsked av annan föda än bröstmjölk och ersättning för att det ska komma ut på andra sidan. Inte särskilt mycket. Jag försöker att inte känna mig stressad för det här med maten, men det är så himla tråkigt att inte kunna ge honom så mycket som han faktiskt vill ha. Han vill ju äta! Jag vill komma vidare!

Allmänt · Mage · Mat
Ovido - Quiz & Flashcards