Alla inlägg den 19 september 2010

Av Nori - 19 september 2010 16:15

Jag skrev i inlägget Egenterapi att baka gjorde mig glad och att städa stal en massa energi. Eftersom jag har lite av varan energi så har jag helt enkelt beställt städning hos ett företag. I veckan var första gången någon annan städat vårt hus. Jag är ganska nöjd med resultatet, bara lite smågrejer som jag vill att de ska ändra på till nästa gång.


Operation återfå energi är påbörjad!

Av Nori - 19 september 2010 11:32

Nu har jag varit och röstat och sitter och äter chokladbollar och dricker läsk vid köksbordet. J kom hem idag på förmiddagen istället för i kväll. Så himla härligt att få lite egentid på dagen så jag har lite ork att göra nånting av tiden och inte bara blir sittandes framför tv:n.


I natt har baby J haft prutt-race. Herregud att det går att prutta så mycket! Tyvärr lyckas han inte riktigt helt själv än, utan jag måste hjälpa till med benrörelser för att det ska släppa. Konstigt att det inte märks nånting på dagen att han har problem med pruttarna? Eller så har han inte det på dagen eftersom han inte är stilla en sekund. Bästa vore ju om han kunde prutta klart på dan så han fick sova bättre på natten. Eller, så att jag får sova bättre på natten menar jag.


Jag har bestämt mig för att börja ge baby J extra vatten, trots att han bara ammar och äter ersättning. Kanske kan det underlätta med bajseriet.

Ovido - Quiz & Flashcards