Alla inlägg den 17 september 2010

Av Nori - 17 september 2010 21:43

Tänk vilken bra mamma jag har! Igår kom hon på morgonen och tog hand om baby J så att jag fick sova ett par timmar till. Åh, så himla härligt!


Baby J har förstoppning och jag fick rådet på BVC att ge laktulos. Så det gjorde jag i morse. Och nu sitter jag här bredvid baby J's säng och gråter. Min stackars älskling har sån fruktansvärd magknip att han vaknar gråtandes var 20-30 minut och där emellan så gnyr, gnäller och snyftar han i sömnen. Har svårt att tro att det beror på den tesked päron han fick idag, utan att det är den j*vla laktulosen.


Så. Jag har ringt till min mamma igen för jag inser att jag inte kommer att få särskilt mycket sömn inatt heller. Min snälla mamma sa såklart ja, så hon kommer imorgon. Jag hoppas att jag ska kunna hålla fast vid den tanken så att jag i natt när jag är trött, inte behöver bli frustrerad, sur och irriterad på baby J för att han inte låter mig sova. Utan jag hoppas att jag orkar vara en bra mamma för honom.


Men jag måste säga att jag blir så less på att det ska strula med så mycket hela tiden.

Gaser · Mage · Sömn
Skapa flashcards