Alla inlägg den 12 september 2010

Av Nori - 12 september 2010 10:38

Jag vet att jag tjatar mycket om sömnen och hela den här veckan har varit urdålig ur det hänseendet. Baby J vaknar, vaknar och vaknar och har tyvärr förblivit vaken ett par timmar ibland. Till det så sover han bara ett par 30-minuterssnuttar på dagen. Jag har varit så slut. Igår satt jag och gäspade när klockan var 16 och längtade efter kvällen och få sova.


Men. Då. När jag som mest behövde det, så tjohoo! Baby J har bara varit vaken fyra gånger inatt, varav två gånger för att äta och de gångerna klagar jag inte det minsta på. Det är de andra (normalt) hundra gångerna som jag gärna vill slippa.


Anledningen varför fyra gånger är ett superresultat är för att baby J somnade kl 20 igår kväll, alltså flera timmar tidigare än vanligt så jag hann varva ned och faktiskt somna själv vid 22-tiden. Sen drämde han i och vaknade inte för morgonen förrän kl 09, så jag känner mig pigg idag.


Kanske orkar jag städa badrummet?

Skapa flashcards