Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Nori - 28 juni 2010 21:29

Stora grejer händer här - baby J käkar gröt så det sprutar ur öronen. Eller inte, han åt en halv portion idag och gapade fortfarande efter mer. Underbart, underbart, underbart. Det innebär i min hjärna att vi snart kan lämna bort honom över ett mål och faktiskt gå ut tillsammans bara jag och J. Tjohooo!


Smakisar av potatispuré har också gått hem hos baby J. Tror det blir morot eller palsternacka vi ska testa närmast.


Tyvärr sover baby J sämre om nätterna. Han vaknar till två-tre gånger och behöver sövas genom att vaggas i famnen, för att sedan vakna mellan sex och halv sju. Liite för tidigt om jag får bestämma eftersom han sällan somnar före klockan 12. Och jag har blivit urkass på att somna om, så jag ligger vaken nån timme varje gång baby J vaknar. Det är dumt av mig att använda tiden så.


Jag hoppas på bättring och lugnare nätter snarast.


Ovido - Quiz & Flashcards