Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Nori - 18 mars 2010 10:19

Igår var en helt fantastisk dag. Baby J var på gott humör hela dagen. Han var vaken utan att gnälla och han kunde ligga på ryggen utan att skrika. Jag är så tacksam! Jag fick till och med äta lunch utan att ha en gnyende och skrikande unge på ena armen samtidigt för han låg nöjd i sitt babygym i 25 minuter!


Fler såna dagar skulle sitta fint! Eller är det att gapa efter för mycket måntro?


Natten har också varit bra. Baby J har sovit förutom vid amningstillfällena. Den enda som inte har sovit är jag. Näe, jag låg och snurrade mellan kl. halv ett och halv fyra. Helkorkat att inte sova när baby J sover. På natten dessutom. Mycket märkligt. Jag hoppas att jag orkar med dagen ändå för vi måste städa och feja för imorgon kommer baby J's farmor.

Ovido - Quiz & Flashcards