Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Nori - 20 februari 2010 14:29

Visst är det märkligt - det är jag som knappt har sovit nåt i natt. J har legat i det extra sovrummet och sussat gott i åtta timmar. Nu har han och baby J legat och sovit tillsammans i soffan i drygt en timme.


Orättvist - det är ju jag som ska få sova. Det är min tur nu ju!

Av Nori - 20 februari 2010 11:58

Hade svårt att somna i går kväll, var lite uppjagad efter Anna Haggs OS-silver. Baby J ammades kl. 00 i nästan en timme och sedan kl. 02 lika länge. Sedan vaknade han kl. 04 och hade ont i magen.


Inte gasig som tidigare, utan han bara skrek och gnydde. Efter 15 minuter lyckades jag få tyst på honom genom att vagga och hålla kvar nappen i hans mun. Så det fick jag fortsätta att göra fram till kl. 06.


Sedan vaknade baby J igen kl. 06:30 och ville ha käk. När jag precis skulle somna vid 08 började han gny igen, så då fick J komma och ta hand om den lille så jag skulle få sova lite.


Kl 09:30 var det dax för mat igen och då klev jag upp. Idag har jag huvudvärk på grund av dåligt med sömn och jag känner att jag är på uselt humör, att dagen är "förstörd" fastän den just har börjat... Suuunk!!

Ovido - Quiz & Flashcards