Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Nori - 21 januari 2010 22:17

Vem tände lyset?


Jag som varit så trött och slut hela dagen känner mig helt plötsligt full av energi och vill inte alls gå och lägga mig. Jag förstår mig inte alls på min kropp!


I dag har jag suttit och försökt göra en budget för att se hur mycket pengar vi måste få in varje månad för att klara oss. Har bara kvar att kolla exakt hur mycket jag betalar i a-kassa och ta reda på hur mycket J ska betala tillbaka till CSN för år 2010. Sen så!


Grovplaneringen är att vi ska vara hemma båda två första månaden och att vi from september ska jobba 50% var, sedan är förhoppningen att J inte ska jobba heltid efter den första månaden, utan under våren kanske jobba 50-60%. Jag hoppas att vi kan räkna hem det med hjälp av våra sparpengar. Vore så underbart att kunna dela på hela upplevelsen.

Av Nori - 21 januari 2010 13:17

Har sovit helt ok i natt. Inte som en prinsessa, men ändå okej. Känner mig ganska matt idag, men tror att det är förkylningen som spökar. Sammandragningarna är lugna i varje fall men jag känner mig lite seg och gäspar mycket. Hade tänkt att åka in på blomsteraffären men det känns för jobbigt, så jag passar på det idag.


Min chef ringde idag och berättade lite om hur det står till på jobbet. Kul med uppdatering och lite skvaller!

Ovido - Quiz & Flashcards