Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Nori - 13 januari 2010 10:44

Var på kontroll idag hos barnmorskan. Fortsatt bra blodtryck, Hb 139, SF-mått 33 och ingen förändring på livmodertappen jämfört med förra gången. All min vila har alltså gett resultat!


Bm kallar mig för lurig också, å ena sidan tror hon att jag föder inom två veckor (kille gissar hon på), å andra sidan att jag kan gå hela tiden ut. Ja, ja, den som lever får se! Känns skönt att allt ser fortsatt bra ut med bebisen och med mig. Det goda som kommit ur hela grejen med den hotande förtidsbörden är att jag och J tvingats att förbereda oss på förlossningen, så det känns bra!


Igår var en riktigt bra dag när det gäller sammmandragningarna, har inte varit så lugnt sedan innan jul, så det kanske är ett tecken att jag kommer att gå fulla 40 veckor?

Ovido - Quiz & Flashcards