Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Nori - 5 januari 2010 20:17

Jag sov riktigt bra i natt igen och har inte alls haft mycket sammandragningar idag. Alltså inte mer än vad jag normalt har haft innan jag fick de eskalerande sammandragningarna förra veckan. Vilket jag ändå förstått av både barnmorska och läkare är ganska mycket...


Det känns med andra ord riktigt bra! Jag börjar tro att det ska gå vägen, att bebis inte kommer att komma nu, så länge jag fortsätter att ligga och vila hela dagarna vill säga. Måste komma på lite roligare saker att göra än att ligga och stirra på tv bara, för tiden går såååå långsamt.


Idag har julen åkt ut också. Mina föräldrar kom och packade ned adventsstakar och julgransgrejer och kastade ut julgranen medan J var på jobbet. Härligt!



34+0 idag. En vecka kvar innan första målet är uppnått.

Ovido - Quiz & Flashcards