Alla inlägg den 26 december 2009

Av Nori - 26 december 2009 14:45

Vi kom iväg och fick köpa lite grejer till bebisen. Täcke, kudde och madrass var de stora grejerna. Dessutom bokade vi ett babyskydd eftersom vi tänker hyra ett sådant från början. Det känns bra att få kryssa av lite saker på listan!


I eftermiddag blir det att elda i braskaminen och titta på hockey.

Av Nori - 26 december 2009 10:53

Gud så arg jag är på J. Igår planerade vi och bestämde att vi skulle åka och kolla på lite bebissaker för att se om vi kunde hitta nåt som vi behöver på rean.


Idag är han på dåligt humör, som ett stort svart moln som slukar allting i hans väg. Inklusive mig. Så det blir ingen shopping. Jag är ledsen, arg och besviken. Och på dåligt humör eftersom han smittar.


J*vla skit! Dessutom har jag blivit förkyld och känner mig risig. Åh vad jag vill fly iväg någonstans. Men det går ju inte, för min sammandragningar gör ju att jag inte kan göra ett piss. F*n också!

Ovido - Quiz & Flashcards