Alla inlägg den 5 december 2009

Av Nori - 5 december 2009 12:30

Alltså, jag måste bara skriva vilken härlig morgon och förmiddag jag har haft. Jag och lill*n i magen har verkligen umgåtts i soffan. H*n har bökat, stökat och sparkat hela tiden. Och jag blev varm och glad inombords!


Vid min sida låg hunden, och katterna kom och tiggde gos med jämna mellanrum. Hela huset var tyst och stilla, J hade en lååång sovmorgon så jag fick vara ifred med mina tankar.


Fantastiskt vilken underbar start på helgen!

Av Nori - 5 december 2009 09:36

Mina orosmoln har skingrats. Avslutningen på projektet gick bra, lite strul och lite stress men ändå helt ok. Nu är det bara några lösa trådar kvar som ska knytas ihop.


Jag fick också klart med avlastning av mina arbetsuppgifter från och med januari och det är klart hur min föräldraledighet ska lösas på jobbet. Det känns helt underbart! Jag känner mig genast lättare till sinnet och piggare och gladare.


Lägg till att jag sovit 10,5 timmar i natt så kanske känslan kan förstås! Den här helgen ska bli en skön helg, det har jag bestämt!

Ovido - Quiz & Flashcards