Alla inlägg den 21 november 2009

Av Nori - 21 november 2009 09:16

Åh fyy så himla trött jag är! Har sovit ungefär fyra timmar i natt. Jag känner mig bakis i hela kroppen och mitt humör är urdåligt. Så fort jag inte får sova mina välbehövda timmar på natten är det som om all ork rinner ur mig. Jag känner mig gråtfärdig och kroppen strejkar. Jag klarar ingenting.


Att genomföra nåt annat än att äta onyttigt och ligga i soffan och titta på tv blir som att bestiga Mount Everest. Jag fattar inte att det måste bli så efter bara en dålig natt?


I vanliga fall känner jag mig fräsch i kroppen och reda att börja dagen, även om jag är trött när klockan ringer och det känns segt att stiga upp. Men den här känslan, nä fyyyyy. Det är så hemskt!


J mår i alla fall bättre, för han erbjöd mig tröst och fick mig att må bättre när jag låg i sängen om grät i morse. Det var länge sedan han orkade med det så det kändes riktigt bra att han kunde vara mitt stöd!

Ovido - Quiz & Flashcards