Alla inlägg den 15 november 2009

Av Nori - 15 november 2009 09:07

Träffade min kompis M igår. Vi satt och pratade i 2,5 timmar. Det var skönt och jobbigt. Hon satte fingret på det jobbiga och fick mig att inse att jag nog stoppar huvudet i sanden litegrann. Med tanke på J's mående så tyckte hon att jag skulle förbereda mig på att jag nog kommer att få rodda det mesta själv efter födseln och vara förberedd på det. Jag ska fundera på det hon sa, men i och med att jag svarade med tårar så är det nog så att det är precis det som min kropp förbereder sig på, men hjärnan inte har fattat än.


Vi åt middag hemma hos mina föräldrar. Det är så skönt att få en god måltid utan att behöva laga den själv. Det är underbart att vara hemma hos dem och bara slappna av och vara sig själv.


Efter middagen åkte vi till ett par kompisar som fått barn för ett par veckor sedan. Gud så pluttiga bebisar är! Kanske inte när de ska komma ut, men oj så liten hon kändes. Vi var där i drygt två timmar och hon var vaken en del och lite gnällig men inte så skrikig. Jag hoppas att vi också får en lugn och snäll bebis!


Sammandragningarna var ok under dagen men när vi gick och la oss blev det lite fler och starkare och jag hade svårt att somna. Jag har därför inte sovit så mycket eller så bra i natt. Det innebär att jag nog måste ta det lite försiktigt idag. Och jag som hade planerat en massa saker jag skulle vilja göra. Ja, ja det är bara att försöka ta det så lugnt det går.

Ovido - Quiz & Flashcards