Alla inlägg den 11 november 2009

Av Nori - 11 november 2009 17:21

Jag har suttit och gråtit i eftermiddag tills dess att jag inte har fått åt mig andan och sammandragningarna bara fortsatte att komma. Nu har jag slutat att gråta och är jävligt förbannad istället.


Min jävla arbetsgivare ställer krav på mig att jag ska klara samma arbetsuppgifter fastän jag bara jobbar 20 timmar per vecka pga min sjukskrivning. Förut har jag jobbat 60 timmar per vecka de veckor som det har krävts. Nästa vecka skulle ha varit en sådan vecka, för idag fick jag uppgift om att jag skulle göra 2010 års budget, bemanningsplan och förbereda verksamhetsplanen tillsammans med alla medarbetare i största delaktighet.


HUR FAN SKA JAG KUNNA GÖRA DET? Nästa vecka har jag exakt 2 timmar som jag kommer att vistas på min arbetsplats och de två timmarna är sedan länge inbokade med möten. FINT. Det känns jättefint. Jag är så arg att jag kokar, pulsen är väldigt hög kan jag säga. FY FAAN.

Ovido - Quiz & Flashcards