Alla inlägg den 10 november 2009

Av Nori - 10 november 2009 20:06

Nä, fy fan vilken jävla skitdag. Har varit arg och irriterad ända sen i morse när J's mobil väckte mig för att han som vanligt glömt stänga av den/sätta den på ljudlöst. Som grädde på moset har jag vräkt i mig godis, kakor och andra onyttiga saker idag bara för att det är så jävla synd om mig. Så då blir jag tjock och fet dessutom Skitbra.


Och inte fick jag gå på föräldragruppträffen, och inte kom vi iväg på husvisningen. Näe, jag vill att den här dagen tar slut nu och att det hädanefter blir väldigt mycket bättre dagar för annars blir livet inte roligt att leva. Alls.

Av Nori - 10 november 2009 16:19

Näe, idag skulle vi gå på vår första föräldragruppsträff. Men då orkar inte J. Han sov hela eftermiddagen igår och har visst legat och sovit/tittat på tv hela dagen idag. Det är så himla tråkigt att hans jävla sjukdom ska sabba för oss och för våra förberedelser för bebisens ankomst.


Att gå själv känns inte som ett alternativ, för det är kommunikationen och det gemensamma som sker som jag vill fokusera på. Allt för att vi ska bli så jämnställda som möjligt även efter vi har fått barn...

Ovido - Quiz & Flashcards