Alla inlägg den 3 november 2009

Av Nori - 3 november 2009 13:06

Sov 11 timmar i natt och kände mig ändå lite sliten när jag steg upp. Fortfarande lite huvudvärk och täthet i bihålorna. Jag känner mig dock bättre än i går kväll. Särskilt nu när jag har ätit och intagit Alvedon.


Nu ska jag göra mig klar och åka på jobbet. Blev en heltokig dag idag bara för att jag hade ett möte på eftermiddagen som inte gick att boka om. Nåväl, det går säkert bra ändå. Ska bli lite intressant att se om sammandragningarna kommer att ändra karaktär för att jag jobbar på eftermiddagen istället för förmiddagen.


Har hittills inte haft så farliga sammandragningar, bara några i timmen och inga smärtsamma. Har förvisso bara legat i morgonrocken och surfat sedan jag steg upp, men ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards