Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Nori - 27 oktober 2009 22:30

Lyckligtvis har J's biverkningar från den nya medicinen börjat att minska så han är mer sig själv igen, så idag har vi bokat hotell fredag till söndag i grannstaden.


Det ska bli så skönt att komma iväg och äta gott, prata och umgås. Det blir ju inte så mycket aktivitet eftersom mina sammandragningar sätter stopp, men miljöombyte känns som om det kan göra gott!


Längtar!

Av Nori - 27 oktober 2009 17:56

Näe, den här dagen började ur-uselt och fortsatte på samma vis. Var vaken 3,5 timmar i natt och precis när jag somnat till igen vid 6-tiden sätter sig en av katterna och mjauar och klöser på dörren. Då var jag inte så glad.


Klev upp strax före sju och det första som händer är att hunden springer framför mina fötter så att jag snavar. Då kom det inte snälla ord ur min mun ska jag be att få berätta.


Det gick ganska bra att behålla koncentrationen på jobbet, men när jag väl kom hem så kom den korta stubinen tillbaka. Jag har varit så arg, så arg och sur idag att hälften hade lätt varit nog. Jag har varit trött och grinig och dessutom rastlös. Fyyyyyy. Jag fördriver tiden med tråkiga saker och bara väääntar på att varje dag ska gå. Hur kul är det på en skala?


Tröståt pizza till middag, men inte ens det har gjort mig på bättre humör, så det gjorde jag helt i onödan.


Måtte morgondagen bli en bättre dag, för en till sån här dag vill jag helst vara utan.

Ovido - Quiz & Flashcards