Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Nori - 25 oktober 2009 09:23

Ytterligare en natt med vakentimmar. I natt mellan kl. 02:30 - 05:00. Denna gång en kombination av ont i magen pga gaser, ont i rygg och höft och sammandragningar.


Jag vet inte hur jag ska förhålla mig till själva vakenperioden. Ska jag ligga och fortsätta att försöka sova, stiga upp och göra någonting, sätta på tv:n eller vad? Jag vill ju göra det som innebär att jag somnar om fortast. Därför är jag lite rädd för att stiga upp eftersom jag i vanliga fall har lätt för att hålla mig vaken om jag ser eller gör någonting intressant. Men jag vet inte om det är så smart att ligga kvar heller, särskilt inte när jag har så ont i kroppen. Får fundera lite mer och sen testa olika varianter antar jag?


I morse drack jag te till frukost för första gången på massor av år. Jag doppade mina smörgåsar och det var så gott!

Ovido - Quiz & Flashcards