Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Nori - 16 oktober 2009 13:43

Idag på förmiddagen var jag och vaccinerade mig mot den nya influensan. Jag känner redan av en biverkning. Jag är öm och lite svullen på överarmen där sprutan togs och det känns lite tungt och stelt när jag lyfter upp armen. Hoppas att jag bara får denna milda biverkning och att jag slipper feber och ont i kroppen!

Av Nori - 16 oktober 2009 08:31

Jaha, en promenad i 20 minuter i ganska lugnt tempo igår kväll var ingen bra idé tyckte min livmoder. Usch så mycket sammandragningar jag hade sedan jag kom hem och under natten. Har legat vaken i natt på grund av dessa.


Jag tycker att det är otäckt när det inte ger sig på nätterna när jag är i total vila. Blev även väckt nu på morgonen av sammandragningarna, så det känns bra att jag inte ska jobba i dag. Jag verkar behöva vila ordentligt i dag.

Skapa flashcards