Alla inlägg den 29 september 2009

Av Nori - 29 september 2009 10:37

Hemma igen efter att ha jobbat 2,5 timme. Känns okej än så länge. Inga stora sammandragningar, mest små känningar och en tung känsla. Planen är att vila, äta lunch och sedan ta i tu med det arbete som jag har tagit med mig hem. Känns helt okej ändå.


Får stöttning på jobbet av medarbetare som tycker att jag ska ta det lugnare än vad jag gör... Jag tycker att det är svårt att "skrida" fram i korridoren när jag är van att alltid gå i rask takt. Men jag ska göra mitt bästa att ta det lugnt, för det är värt det om jag slipper sammandragningarna.


Jag har pratat med min chef idag och hon tycker att det är positivt att jag vill fortsätta att jobba så mycket jag kan och hon stöttar mig i att få jobba hemma så mycket som jag behöver. Härligt! Hon ska fylla i alla blanketter som behövs för att jag ska få tillgång till alla system även hemifrån.


Jag har fortfarande stora förhoppningar om att jag ska vara en av dem där sammandragningarna går över om några veckor...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards