Alla inlägg den 27 september 2009

Av Nori - 27 september 2009 09:42

Igår var en härlig dag! Var en sväng på stan och köpte lite nödvändigheter och pysslade lite hemma. Med lite menar jag lite och med pauser mellan, men ändå! Sammandragningarna var inte så många och inte så stora. Först på kvällen kom några som var onda, men de var få. Så få att jag nästan inbillade mig att det gått över...


Natten var också lugn, vaknade inte av några sammandragningar (kanske var jag för trött?) och bara några få gånger för att jag hade ont i kroppen. Att jag kunde vara uppe och igång lite igår hade alltså effekt på rygg- och höftontet. Skönt!


Jag hoppas på en lika bra dag idag. Hittills är magen ganska lugn. Lite tung men inte så farligt! Tänkte köpa några krukväxter idag. Längtar!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards