Alla inlägg den 25 september 2009

Av Nori - 25 september 2009 12:58

Utbildningsdagen igår gick bra fram till ungefär 14:30, sen blev det jobbigt med sammandragningarna. Bussresan hem var inte härlig på nåt sätt. Jag blir dessutom så otroligt trött av sammandragningarna, det frestar på på mer än på ett sätt.


I natt var inte heller nån rolig natt, sammandragningarna var mer smärtsamma än de brukar vara. Förutom de gånger jag väcks låg jag vaken ett par timmar med en nästan konstant molande smärta i ryggen. Då blev jag faktiskt lite rädd. Beror det på att jag har för hög aktivitetsnivå, eller skulle det ha hänt ändå?


Men konstigt att det gick bra med sammandragningarna längre igår än vad de gjorde på mötet i tisdags. Jag undrar om det beror på graden av min aktivitet/stressnivå? Har ju högre krav på mig själv och från andra på möten jämfört med på en utbildningsdag.


Idag har jag jobbat lite hemifrån och i princip legat hela tiden. Sitter nu uppe för att äta lunch, sen ska jag lägga mig framför brasan och fortsätta att läsa boken jag just påbörjat.


Jag ser fram emot att få träffa läkaren på måndag. Har fler frågor och funderaringar nu jämfört med förra gången och jag vill få lite mer kött på benen. Håller också tummarna för att livmodertappen är fortsatt opåverkad.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards