Alla inlägg den 23 september 2009

Av Nori - 23 september 2009 15:06

Har varit hemma från jobbet hela dagen idag och mest legat i soffan. Vilken skillnad! Mycket färre sammandragningar! Känns jätteskönt!


Har försökt att läsa på lite forum om hur andra som har tidiga sammandragningar har det och det verkar ju lite blandat, men kanske måste jag ställa in mig på att ha dessa resten av graviditeten. Hmm, känner mig inte riktigt redo för det ännu, önskar att jag fick blir mitt vanliga, aktiva jag igen...


Imorgon blir en jobbig jobbardag, har utbildning hela dagen. Jag har sagt till att jag måste få ett rum där jag kan lägga mig och att jag eventuellt åker hem efter halva dagen om det känns för jävligt, men jag vill ju kunna klara dagen. Utbildningen är ju superintressant. Ja, ja imorgon vet jag hur det går.


Jag är i alla fall tacksam över att jag inte blöder, tror det skulle kännas värre faktiskt.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards