Alla inlägg den 19 september 2009

Av Nori - 19 september 2009 18:05

Sitter i soffan med jobbiga sammandragningar igen. Tog det lugnt hela morgonen och förmiddagen och allting kändes bra. Efter att ha ätit lunch tog jag bilen in till stan och gjorde några ärenden. Jag gick i långsam takt i ett par affärer, hela rundan och färden tillbaka hem tog knappt en timme. Tyvärr så blev sammandragningarna kraftigare och kom oftare och oftare under min utflykt.Fick vila lite då och då. Bar en ganska tung påse en liten bit, och det fick jag snabbt upptäcka att kroppen inte alls gillade. Sluthandlat hädanefter!


Låg i soffan och vilade och läste tidningen i ett par timmar när jag kom hem och det hela lugnade ner sig till normal sammandragningstakt igen. Tack P för att du höll mig sällskap i telefonen! Sedan steg jag upp, micrade middag och plockade in i diskmaskinen och nu sitter jag här igen med större aktivitet än vanligt. Igen. Jävla skit!


Jag blir alldeles pillrig i kroppen och vill bara ut och röra på mig! Att gå från att promenera två timmar per dag till att långsamt tassa omkring lite inomhus är så jobbigt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards